آخرین اخبار

تعطیلات ادامه دار در بازار خودرو + جدول قیمت

اقتصادنیوز: بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ هم تغییر قیمتی نداشتند و با ثبات در بازار عرضه شدند.

اشتراک گذاری
22 تیر 1401
کد مطلب : 1788

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو تعطیلات عید قربان در برخی از کشورهای همسایه همچنان ادامه دارد و این امر موجب شده تا علاوه بر بازار خودرو نرخ دلار نیز این روز بدون نوسان عرضه شود.

علاوه بر محصولات ایران خودرو امروز سایپایی ها نیز تغییر قیمتی در بازار نداشتند و بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند تا سکوت در بازار خودرو حاکم باشد.   

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

 ارزیابی ها نشان دهنده آن است که خانواده دنا امروز تغییر قیمت نداشته است، با این شرایط «دنا معمولی» امروز ۳۹۲ میلیون تومان قیمت خورد و «رانا پلاس» در بازار ۳۰۲ میلیون دست به دست شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات»در بازار بدون تغییر ۵۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد. با این شرایط امروز «سمند LX» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و «سمندLX با موتورEF7» هم در بازار ۳۵۲ میلیون تومان باقی ماند، «سمند سورن پلاس» هم امروز ۳۵۵ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز  ۳۹۹ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی در بازار نداشت و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» هم ۴۰۵ میلیون تومانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یازده =